Grattis alla mina oktoberbarn :)

Såja, nu har bägge mina oktobergrabbar fyllt år och min bonusdotter också :)

Lillemannen var såklart eld och lågor över sin födelsedag och han ska minsann ha spökdisco/barnkalas på fredag :)
Spännande och roligt för oss alla inblandade.

Fröken e är ju 17år nu och hon är såå gullig, snäll och snygg denna bonusen jag fått till skänks *myser*

Min underbara D fyller ju år idag och sista gästen gick precis hem (flickvännen) och jag tror nog att han också är nöjd både med presenter och kalas eftersom en annan närstående som han haft dålig kontakt med kom på kalaset idag *skönt*

Mina älskade barn - shit, vad ni blir stora!
                       


          

Kommentarer
Postat av: David =D

Men Eyy vad e det där för bild du fick på mej :O:O brukar inte bry mej men ICKE byt! :D

2008-10-25 @ 18:36:41
Postat av: Humla

Ja jisses så stora och fina... time flies! Kram!!!

2008-10-26 @ 21:15:04
URL: http://mammahumla.blogg.se/
Postat av: Elin A

Grattis i efterskott till alla oktoberbarnen i er familj:) Jättefina foton på dom alla 3. Hoppas ni har det bra där i Götet. Kram från oss.

2008-11-11 @ 08:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0