SOL!

Vilken underbar dag vi har idag, kan vi leva länge på den tro? Nu återvänder tron på ljuset och värmen igen.  Mina arbetsdagar blir så mycket angenämare utan en massa regnkläder och tjocka jackor :) 

A har varit själv med mormor och morfar på landet idag och det var en lycklig och skitig gosse som kom hem för en stund sen. *mamma jag har slängt blad på elden och ätit morfars korvmackor*. Morfars korvmackor var pappas korvmackor när jag var liten och vi älskade dem. Egentligen inget märkvärdigare än limpa eller barkis med falukorv och senap på, helst ska de ha legat till sig i en plastpåse i några timmar innen man äter dem -  MUMS!

Jag har promenerat till köpcentrat med en vän och inköpt lite Dove shimmering lotion för att snygga till blåbleka vinterben, som om det nu hjälper  :)  Det var en svettig promenad hem uppför alla backar iklädd tröja och lite tajta jeans och halvtaskig kondis - he he, jag hade rolig ansiktsfärg när vi kom hem.
Ikväll blir det american pancakes och sen robinson på tv, mysigt om än inte så bildande kanske.

tandlös kille med hemvirkad Jonseredsmössa  :)

Kommentarer
Postat av: Annica

Ja, visst är det underbart väder.. Dock är jag riktigt förkyld så jag är inte på topp.:(

Hoppas allt är bra med er.



Kram Annica

P.s Ronjas tänder blir dragna på måndag, de är för fula och gör lite ont fortfarande.

2009-04-04 @ 18:21:48
URL: http://[email protected]
Postat av: theres

sol är bara för härligt:)

2009-04-06 @ 16:54:50
URL: http://ttheres.blogg.se/
Postat av: sara

Vad söt han i mössan var!!! :D



visst är det underbart med solvädret? :)

ha en bra dag.



kika gärna in på min blogg.

2009-04-12 @ 11:26:50
URL: http://saareys.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Sol, sol - denna underbara sol....mmm lät gott med american pancakes....gissar att de var mumsiga



kramis

2009-04-19 @ 15:26:04
URL: http://sisselaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0