mitt i januari....

är det nu, iallafall nästan mitt i. Det har snöat lite inatt, ljust och fint ute - härligt!

Jag har vart influensa sjuk sen förra lördagen men känner att nu är det defenitivt över för i år, skönt för det är himla jobbigt med feber. Nu återstår bara återhämtning så att jag kan återuppta träningen igen, älskar min gympa för den gör mig snäll emot mig själv. ;o)  Jag har ett litet bekymmer dock och det är att jag har så förbaskat ont i ena foten och det är sådär *helvetes, jäkla,skitfot* ont när jag sätter ner den. Först trodde jag att det liksom var en del av influensan men nu är det ju kvar i allra högsta grad. SUCK! Jag går väldigt "behärskat" nu kan man säga och det blir ömsom på tå och ömsom häl uppför trappor osv. kanske går det att gympa ändå, vi får se.

Sen har vår största goding flyttat hemmifrån! Häpp! Bara sådär fick han en enochenhalva mitt i byn och han klarar hyra osv. på den lönen han har som lärling. Den sista veckan har bestått i Ikea besök, planering, lära honom att handla mat klokt osv.
Igår flyttade vi grejerna till lägenheten och det blir dunderbra och toppen som första lägenhet. MEN inte nu!
Gissar att han inte kommer att ringa ner oss nu de första veckan utan verkligen prova att bo SJÄLV!








Kommentarer
Postat av: Cecilia

Men åh - redan flyttat....wow....gulp, vad kul för V, gulp vad läskigt för er, gulp vad kul för er också...man vill ju att de ska iväg och klara sig själva...men kan förstå att det känns som det går fööööör fort



kraaaammm

2009-01-18 @ 09:52:07
URL: http://sisselaj.blogg.se/
Postat av: Anna m. Leo&Lovis

Åh, tänk den dagen då Leo kommer att flytta hemifrån....snyft Säger som Cecilia..läääskigt ;) Men tro fasen att det är kul för han att få ett eget place :) Grattis till han :) Kram på dig fina Lena!

2009-01-29 @ 10:46:24
URL: http://niomanader.blogg.se/
Postat av: Anonym

uppdatera oftare !

2009-02-12 @ 13:18:08
Postat av: frida lindgren och emma krantz skellefteå

UPPDATERA MER:D:D:D:D

2009-03-26 @ 21:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0